Politica de retur
I. Politica de retur
Produsele achiziționate de pe https://shadesofart.ro pot fi returnate într-un termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, în baza OUG 34/2014.
Cumpărătorul nu este obligat să justifice opțiunea de retur, dar am aprecia orice observație în scopul îmbunătățirii calității produselor noastre.
Termenul de 14 zile calendaristice se aplică din ziua în care Cumpărătorul intră în posesia produsului de la curier.
Cumpărătorul este obligat să verifice integritatea coletului în momentul recepționării acestuia de la firma de curierat și să ceară întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă ambalajul prezintă urme de deteriorare.
Pentru returul produselor se va trimite un email la adresa shadesofart.ro@gmail.com în termen de 14 zile calendaristice de la data recepționării comenzii de la curier, email în care se vor specifica următoarele date:
- Numărul și data comenzii
- Numele și prenumele persoanei care a efectuat comanda
- Numărul de telefon al persoanei care a efectuat comanda
- Denumirea produsului ce urmează a fi returnat (în cazul în care comanda conține mai multe produse)
- Datele necesare pentru returnarea contravalorii produselor achitate: contul bancar în care se vor returna banii și numele si prenumele titularul contului
- Opțional: motivul returnării.
- Nu se acceptă returul tablourilor cu licheni care nu au fost păstrate în condițiile potrivite de umiditate/temperatură sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate (udare, tundere sau orice alt fel de intervenție).
II. Condiții generale pentru retur
Plata costului de returnare a produsului va fi achitată de catre cumpărător.
Plata costului de returnare a produsului va fi achitată de catre vânzător doar dacă produsul comandat prezintă defecte.
Returul produselor este acceptat dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:
- Produsul nu este deteriorat sub nicio formă, calitatea suprafețelor decorate cu licheni este conformă cu calitatea avută la expediere, produsele au fost păstrate în condiții optime de umiditate și temperatură.
- Împachetarea pentru transport să îndeplinească condițiile ca produsul să ajungă în deplină siguranță, fără urme de deteriorare (zgârieturi, rupturi, ciobituri, lovituri, deteriorarea ramei, a șasiului, a pânzei sau a lichenilor).
- Neconformitățile rezultate din expunerea produsului într-un mediu ce nu respectă condițiile optime de utilizare nu pot fi imputate vânzătorului și nu pot fi motiv de retur.
III. Restituirea contravalorii produselor returnate
Restituirea sumei plătite pentru produs se va face, în funcție de banca emitentă a cardului, în termen de 3-30 zile calendaristice de la data recepționării coletului și întocmirea procesului verbal de recepție.
În cazul în care motivul returului nu se datorează unui defect imputabil vânzătorului, se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card cu care a fost efectuată plata, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.